Docieraj do potencjalnych Klientów natychmiast!
Skuteczne kampanie promocyjne, które realnie generują sprzedaż. Zobacz jak działamy.
Kampania reklamowa Google Ads pozwala na natychmiastowe dotarcie do najbardziej zainteresowanych odbiorców Twojej firmy.
W ramach kampanii, oferujemy następujące możliwości:
- linki sponsorowane w wynikach wyszukiwania Google odpowiadające bezpośrednio na zapytanie użytkownika;
- reklamy banerowe wyświetlane użytkownikom na podstawie ich zachowania;
- reklamy produktowe wyświetlane w wynikach wyszukiwania oraz na stronach partnerów;
- reklamy video na YouTube.
Dzięki płatnej reklamie Google Ads płacisz tylko za faktyczne wejścia na stronę zainteresowanych odbiorców, co przekłada się na realny zwrot w postaci sprzedaży produktów i usług.
Korzyści współpracy z naszą agencją
- opiekę dedykowanego opiekuna ze statusem Google Partner;
- wdrożenie pełnej analityki danych;
- ciągłą optymalizację kampanii celem uzyskania niskich kosztów pozyskania klienta;
- dostęp do zaawansowanych raportów i analiz;
- pełne wsparcie w zakresie optymalizacji strony celem zwiększenia efektywności.
• Sprawdź zalety współpracy
Zalety naszej oferty
Data driven
Model pracy oparty na danych na temat konkurencji osiągającej TOP'owe wyniki, co pozwala uzyskać lepsze wyniki w krótszym czasie.
Skuteczna strategia
Dostosowujemy strategię w taki sposób, aby osiągnąć założone cele oraz uzyskać maksimum zwrotu z ustalonego budżetu.
Rozbudowane raporty
Dzięki temu wiesz, ilu dokładnie Klientów pozyskałeś, ile średnio kosztował każdy kontakt itd.
Prosta umowa
Jesteśmy pewni jakości swoich usług, a umowę możesz rozwiązać w każdym momencie bez żadnych konsekwencji.
Na samym początku dokładnie analizujemy zainteresowanie produktów bądź usług Państwa firmy wśród zainteresowanych odbiorców.
Następnie wspólnie ustalamy priorytety dotyczące promocji poszczególnych elementów oferty i na tej podstawie określamy optymalny budżet reklamowy oraz możliwe kanały dotarcia do użytkowników.
Celem osiągnięcia możliwie największego zwrotu z kampanii Google Ads (pozyskanie Klienta jak najniższym kosztem), konieczne jest wdrożenie usprawnień mających na celu:
- obniżenie kosztów kliknięcia w reklamę;
- zwiększenie zaangażowania użytkownika oraz ułatwienie mu kontaktu z firmą.
W związku z powyższym, w ramach optymalizacji strony wykonywane są m.in. następujące działania:
- poprawa szybkości wczytywania strony;
- poprawa wyniku jakości strony (dostosowanie zawartości strony do przekazu reklamowego);
- wdrożenie przycisków CTA wzywających do działania;
- inne.
Na tym etapie wdrażana jest również zaawansowana analityka, która umożliwia śledzenie efektów naszej pracy, a w tym średni koszt pozyskania Klienta.
Po wdrożeniu usprawnień optymalizacyjnych, przygotowujemy materiały reklamowe promujące ofertę firmy oraz uruchamiamy kampanię.
W zależności od wybranych kanałów, będą to:
- teksty reklamowe do kampanii w wynikach wyszukiwania;
- reklamy bannerowe;
- reklamy video;
- inne.
Od momentu uruchomienia kampanii bardzo dokładnie analizujemy pozyskany ruch i na tej podstawie wdrażamy zmiany pozwalające uzyskać jak największy zwrot z inwestycji.
Przez cały czas dbamy, aby kampania przynosiła możliwie najlepsze wyniki:
- w sklepach internetowych: zwiększenie ilości i wartości zamówień dokonywanych przez Klientów,
- na stronach firmowych: zwiększenie ilości kontaktów telefonicznych oraz wypełnionych formularzy kontaktowych.
Systematycznie co pewien ustalony okres czasu zbieramy wszystkie dane, analizujemy je i przedstawiamy naszym Klientom w czytelnej i przejrzystej formie.
Na ich podstawie określamy dalszy kierunek działań:
- zwiększenie zasięgu kampanii o kolejne źródła reklamowe;
- zwiększenie budżetu reklamowego kampanii;
- promocja kolejnych produktów bądź usług firmy;
- itd.