Pozycjonowanie lokalne

Reklama strony internetowej w wyszukiwarce Google dla zapytań lokalnych (w obrębie danego miasta / województwa), osiągając przy tym maksymalną widoczność w wynikach wyszukiwania oraz Mapach Google.
Dzięki temu możemy dotrzeć do jak największej ilości osób potencjalnie zainteresowanych ofertą firmy działającej na wybranym obszarze kraju.

Pozycjonowanie szerokie

Reklama witryny w wyszukiwarce Google na jak największą ilość słów kluczowych powiązanych z działalnością firmy zarówno na rynku lokalnym jak i ogólnopolskim.
W szczególności polecane jest ono sklepom internetowym, które nastawiają się na ciągły wzrost ruchu w obrębie całej witryny na hasła ogólne jak i te ściślej dopasowane do potrzeb użytkownika.

Realizacja procesu

Wysokie pozycje strony internetowej firmy w wynikach wyszukiwania Google na konketne zapytania użytkowników to najlepszy sposób na szybkie dotarcie do najbardziej zainteresowanych klientów i jednocześnie szansa na realne zwiększenie sprzedaży Państwa produktów bądź usług.
1. Analiza słów kluczowych
W procesie pozycjonowania, najważniejszym elementem jest wybór odpowiednich słów kluczowych - takich, jakie internauci najczęściej wpisują w formularz wyszukiwarki internetowej Google w poszukiwaniu firmy z Państwa branży.
Na początku tworzymy pełną listę haseł wraz ze średnią miesięczną liczbą wyszukiwań - BEZPŁATNIE I NIEZOBOWIĄZUJĄCO!
Dopiero wtedy, na podstawie powyższych danych, podejmują Państwo świadomą decyzję o rozpoczęciu współpracy.
2. Optymalizacja strony internetowej
Po ustaleniu ostatecznej liczby słów kluczowych oraz warunków współpracy, a następnie podpisaniu umowy - opracowujemy listę zmian na stronie internetowej Państwa firmy.
Sugerowane zmiany uwzględniają zarówno ogólne wytyczne narzucone przez wyszukiwarkę Google, jak również te dotyczące wybranych haseł, które to mają bezpośredni wpływ na przyszłe efekty pozycjonowania witryny.
3. Pozyskiwanie odnośników
Kolejnym etapem procesu pozycjonowania jest systematyczne pozyskiwanie wartościowych linków prowadzących do strony internetowej Państwa firmy.
Do tego celu wykorzystujemy wysokiej jakości własne zaplecza, a także współpracujemy z blogerami oraz portalami. To umożliwia osiąganie wysokich i jednocześnie stabilnych pozycji witryny w sposób możliwie jak najbardziej naturalny.
4. Monitorowanie efektów
Ze względu na ciągłe zmiany algorytmu wyszukiwania wdrażane przez Google, przez cały okres trwania umowy monitorujemy efekty naszych prac oraz wdrażamy niezbędne aktualizacje zgodne z najnowszymi standardami.
Ponadto każdy nasz Klient otrzymuje dostęp do narzędzia umożliwiającego monitorowanie aktualnych pozycji witryny na wybrane słowa kluczowe.

Co zyskujesz

Korzyści pozycjonowania:

  1. Dotarcie do najbardziej zainteresowanych Klientów firmy;
  2. Stabilne wyniki, które gwarantują ciągły napływ nowych Klientów;
  3. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy online;
  4. Zwiększenie świadomości marki na rynku lokalnym lub ogólnopolskim;
  5. Szybki zwrot nakładów inwestycyjnych;
  6. Wysoka jakość usługi pozycjonowania i przystępne ceny;
  7. Brak długoterminowych umów wiążących;

Wypełnij 03
formularz

Chcesz trafić z reklamą do najbardziej zainteresowanych odbiorców? Osób, które każdego dnia wpisują w formularz wyszukiwarki Google hasło powiązane z ofertą Państwa firmy?

Wypełniając formularz kontaktowy, przygotujemy dla Państwa BEZPŁATNIE i NIEZOBOWIĄZUJĄCO listę haseł wraz ze średnią miesięczną ilością wyszukiwań. Wyszukiwań realnych użytkowników zainteresowanych konkretnym produktem bądź usługą Państwa firmy!

Formularz kontaktowy